Reklámkampány

                          

 

 

 
 
 
A DubLi vezetősége elhatározta, hogy 2012 évben hatalmas reklámtevékenységbe kezd, melyet az Egyesült Államokban az internetalapú kereskedelem fellegvárában indít.
 
A kampány lebonyolításával a HELLSKITCHEN Advertising marketing céget bízták meg. 
 
A médiacég vállalta, hogy DubLi márkanév építését és a hozzá tartozó reklámtevékenységet megtervezi és lebonyolítja.
 
A munkatársak vásárolhatnak részesedést a reklámkampányból, így a kampány alatt csatlakozó amerikai felhasználók a befektetők között kerülnek szétosztásra.
 
A reklámkampány részvételi díja: 1000 US $
 
A befektetők előzetes kalkulációk szerint előfizetésenként több száz amerikai felhasználóra számíthatnak, akik közül sok V.I.P. előfizetőre számítanak, akik pusztán az előfizetésükkel fejenként 15 € forgalmat jelentenek a munkatárs számára a kreditek eladásánál.
 
Mindez 100 főnél 1500 € / hó ( csak a V.I.P. előfizetések után )
 
Amennyiben a felhasználók vásárlásokba is kezdenek, illetve felfedezik az oldalban rejlő leghetőségeket ( X - PRESS, Unique bid...) bőségesen túlszárnyalják a munkatársi bevételek a kezdeti befektetés többszörösét is, és mindezt havonta.
 
A kampány hatására csatlakozó partnerek 1 héten belül levélben egy komplett használati útmutatót kapnak a DubLi használatáról, és ajándékszelvényeket, mindamellett, hogy az első 2 hónapban a V.I.P. tagságuk csak töredékébe kerül a normál díjnak.

A brand építés sportesemények támogatásával már kezdetét vette